مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-15سياسي

شهردار گلبهار برکنار شد


رییس شورای شهر گلبهار از برکناری شهردار این شهر با اکثریت آراء خبر داد.

- محمد حسین بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گلبهار با اشاره به اینکه شهردار در گام نخست مجری مصوبات شورای شهر است، اظهار کرد: شهردار باید طرح ها و لوایح پیشنهادی را که به نفع شهروندان و در راستای ارتقای عمران و آبادانی و نیز کمک به توسعه متوازن شهر می شود را جهت تصویب به شورای شهر ارسال کند.

  رییس شورای شهر گلبهار با بیان اینکه عدم اجرای به موقع مصوبات شورا و نیز برخورد نامناسب و غیراخلاقی با مراجعین و کارکنان زیرمجموعه و عدم تعامل با مسوولین شهرستان و خودمحوری در انجام امور را بخشی از تخلفات و دلایل برکناری شهردار گلبهار عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شهردار باید در راستای ارتقای توسعه خدمات و ارتقای فضای شهری دارای طرح و برنامه باشد و از فکر اقتصادی برخوردار باشد، ابراز کرد: شهردار عزل شده تاکنون در هیچ جلسه ای  برنامه بلند مدت، کوتاه مدت و حتی هفتگی به شورا ارائه نکرده است، چرا که وی شورا را باور نداشت.

رییس شورای شهر گلبهار با اشاره به اینکه با اکثریت آراء سیدابوالفضل فاضلی از سمت خود برکنار شد، بیان کرد: با نظر اعضای شورای شهر و تا انتخاب شهردار جدید، محمدامین رستمی زاده به عنوان سرپرست شهرداری گلبهار منصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار گلبهار برکنار شد

شهردار گلبهار برکنار شد