مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-15پزشكي

روند صعودی شیوع کرونا در استان بوشهر/ تخت های درمانی افزایش یافت


استاندار بوشهر با اشاره به روند صعودی شیوع کرونا در استان و افزایش بیماران بدحال، گفت: تخت های درمانی ویژه بخش های کرونایی در استان بوشهر افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز نوع جهش یافته هستیم.

وی از تدوین راهکارهای عملی برای افزایش ظرفیت درمانی نشست تخصصی با حضور مسئولان دستگاه های مختلف و نیروهای مسلح خبر داد و بیان کرد: تخت های بیمارستانی بخش کرونایی در استان بوشهر افزایش یافته است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: برای این منظور، بیمارستان پایگاه هوایی، تأمین اجتماعی و مرکز درمانی پایگاه دریایی و بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی ظرفیت لازم را برای بخش های کرونایی تخصیص داده اند.

وی اضافه کرد: برای رسیدگی به درمان بیماران کرونایی دو بیمارستان صحرایی از سوی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و ستاد مدیریت بحران استان در حالت آماده باش قرار دارد.

گراوند خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی همه مردم شد و ادامه داد: در حال حاضر هیچ راهی جز رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، لغو دورهمی ها و پرهیز از سفر برای کنترل کرونا نداریم.

وی به افزایش روزافزون بیماران بدحال کرونایی در استان اشاره کرد و افزود: همه امکانات درمانی استان بوشهر پای کار آمده است ولی همچنان مهمترین راهکار مقابله با کرونا در خانه ماندن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند صعودی شیوع کرونا در استان بوشهر/ تخت های درمانی افزایش یافت

روند صعودی شیوع کرونا در استان بوشهر/ تخت های درمانی افزایش یافت