مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-15ورزشي

بی صداقتی آمریکا مذاکرات فرسایشی وین را متوقف می کند


مقاومت و سرسختی آمریکا در برابر خواسته منطقی و قانونی کشورمان برای لغو تحریم های ظالمانه بیانگر خوی استکباری و اوج بی صداقتی کاخ سفید است.

- علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فرسایشی کردن روند مذاکرات وین ناشی از تداوم سیاست های نابخردانه دولت آمریکا و پیگیری سیاستهای قبلی آن کشور است که به توقف مذاکرات منجر خواهد شد.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با هشدار در مورد عواقب طولانی شدن مذاکرات وین افزود: جمهوری اسلامی ایران یک خواسته منطقی و روشن دارد و آن لغو تمامی تحریم های یک جانبه وغیر قانونی دولت آمریکا است.

دبیر هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در تشریح اهداف مذبوحانه آمریکا از فرسایشی کردن مذاکرات جاری در وین گفت: آمریکا همچنان می خواهد با سیاست دفع الوقتی کشورمان را از دست یابی به حقوق حقه خود در معاهده برجام محروم کند.

نایب رییس فراکسیون اقدام پیشدستانه در برابر تهدیدات آمریکا در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: اکنون با خیز بلند کشورمان برای دست یابی به غنی سازی 60 درصدی دست برتر را در مذاکرات داریم.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر منطق محکم و قوی کشورمان در مذاکرات بین المللی یادآور شد: در صورت خودداری آمریکا از لغو یکجانبه همه تحریم های ظالمانه ضد جمهوری اسلامی ایران تداوم مذاکرات در آینده متوقف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی صداقتی آمریکا مذاکرات فرسایشی وین را متوقف می کند

بی صداقتی آمریکا مذاکرات فرسایشی وین را متوقف می کند