مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-15سياسي

به پرونده های تظاهر به روزه خواری در ملاء عام رسیدگی فوری می شود


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: به پرونده های تظاهر به روزه خواری در ملاء عام رسیدگی فوری می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاسر از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان،اظهار کرد: رمضان یکی از مهمترین و مبارک ترین ماه های سال است که اهمیت و ارزش آن از جهات مختلف می تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ماه و استفاده از تمام امکانات و لوازم و انجام تکالیف قانونی خود، زمینه بهره مندی هر چه تمام تر مردم از ماه خدا را فراهم کنند وی در ادامه با تشریح وظایف برخی دستگاه ها در این ایام پرداخت و گفت: فرماندهی انتظامی با حضور فعال در معابر و اماکن عمومی، مراکز تجاری، پارک ها و تفرجگاه ها و.

نسبت به تذکر و هشدار لازم به شهروندان اقدام کند.

کرمی افزود: در این راستا ضروری است، افرادی که تظاهر به روزه خواری می کنند و یا پوشش نامتعارف و کشف حجاب در واحدهای صنفی و اماکن عمومی دارند با رعایت ضوابط قانونی و شرعی و مستندسازی به مراجع قضایی معرفی شوند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین، معاونت ارجاع دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان موظف شده پرونده های مربوط به تظاهر به عمل حرام و روزه خواری در انظار و اماکن عمومی را به صورت روزانه و به قید فوریت به شعبه دادستانی به عنوان شعبه تخصصی ارجاع می نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به پرونده های تظاهر به روزه خواری در ملاء عام رسیدگی فوری می شود

به پرونده های تظاهر به روزه خواری در ملاء عام رسیدگی فوری می شود