مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-15سياسي

افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری ملی یک گروه جهادی در سمنان


قائم مقام کمیته امداد استان سمنان از آغاز به کار مرکز نیکوکاری ملی گروه جهادی «72 خوان احسان حسینی» برای نخستین بار در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محمد قوسی، قائم مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: در سال 1392 طرح اطعام حسینی در شهر امیریه دامغان و در آیین اجتماع عظیم عاشوراییان به همت ابراهیم امیرآبادیان، خیر گران قدر و کمیته امداد با پخت 72 دیگ غذا وتوزیع بین نیازمندان آغاز شد.

وی ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه خیر نام آور اهل امیریه در طبخ و توزیع 72 دیگ غذای گرم بین نیازمندان و عزاداران حسینی و ترویج این سنت حسنه در سراسر کشور تصریح کرد: ابراهیم امیرآبادیان، رییس مرکز نیکوکاری گروه جهادی72 خوان احسان حسینی است.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح، با بهره مندی از ظرفیت مساجد، تکایا و هیأت های مذهبی، نذور مردم میان مددجویان و نیازمندان مناطق محروم توزیع می شود.

قوسی طبخ 14 دیگ غذا در 33 شهر به نیت سردار دل ها در اولین سالگرد شهیدسرافراز حاج قاسم سلیمانی و با مشارکت امیرآبادیان و در قالب سرباز وطن را گوشه ای از اقدامات گروه جهادی 72 خوان احسان حسینی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری ملی یک گروه جهادی در سمنان

افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری ملی یک گروه جهادی در سمنان