مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-15ورزشي

خلاء بازیکنانی با خصوصیات «کاپیتان» در استقلال/ دست خالی مجیدی


یکی از نقاط ضعفی که استقلال در سالهای اخیر از آن رنج برده، خلا بازیکنانی باتجربه است که کاریزمای بالایی برای راهبری دیگر همبازیان خود در زمین دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم های فوتبال دنیا از اعم بزرگ و کوچک، یکی از ابزارهایی که برای بزرگی کردن به آن نیاز دارند، بازیکن یا بازیکنانی با کاریزمای بالای رهبری دیگر همبازیان خود است.

آبی پوشان در گذشته های دور و نزدیک همواره یک تا چند بازیکن با این خصوصیات در اختیار داشتند که این نفرات می توانستند حداقل خطی که در آن بازی می کنند تا حداکثر کل نفرات زمین را تحت تاثیر خود قرار داده و عصای دست مربی در داخل زمین باشند.

این نوع بازیکنان کاپیتان صفت بوده و یک کاپیتانِ درون دارند که حتی بدون بستن بازوبند کاپیتانی، در مستطیل سبز کارایی فراوانی دارند.

در گذشته های نه خیلی دور نفراتی محمود فکری، علیرضا منصوریان، مثل فرهاد مجیدی، مجتبی جباری، جواد نکونام، سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، سرور جباروف، امید ابراهیمی و پژمان منتظری بازیکنانی بودند که دارای چنین صفات و خصوصیاتی بودند و حضور آنها در زمین شخصیت و اعتماد به نفس تیمی آبی پوشان را افزایش می داد و می توانست ابزار مهمی برای موفقیت های این تیم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاء بازیکنانی با خصوصیات «کاپیتان» در استقلال/ دست خالی مجیدی

خلاء بازیکنانی با خصوصیات «کاپیتان» در استقلال/ دست خالی مجیدی