مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-15اقتصادي

منابع متناسب سازی حقوق بازنشستگان هنوز دریافت نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مصطفی سالاری در جلسه ای با معاونین و مدیران حوزه منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: جذب نیروی جدید تنها از طریق آزمون استخدامی سازمان سنجش و انتصاب در سمت های مدیریتی نیز از طریق آزمون مدیران آینده و .

- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: منابع مربوط به متناسب سازی حقوق بازنشستگان هنوز دریافت نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مصطفی سالاری در جلسه ای با معاونین و مدیران حوزه منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: جذب نیروی جدید تنها از طریق آزمون استخدامی سازمان سنجش و انتصاب در سمت های مدیریتی نیز از طریق آزمون مدیران آینده و کانون های ارزیابی انجام می شود.

وی گفت: در سال گذشته افزایش 50 درصدی فوق العاده های کارکنان تأمین اجتماعی که در سایر وزارت خانه ها و دستگاه ها انجام شده بود را پیگیری کردیم و پس از اخذ تأییدیه شورای حقوق و دستمزد این موضوع محقق شد.

سالاری افزود: متناسب سازی حقوق بازنشستگان کار بسیار مهم و اثرگذار دیگری بود که سال گذشته در سازمان تأمین اجتماعی از مرداد 99 انجام شد.

وی با اشاره به مصوبه سال گذشته مجلس شورای اسلامی برای واگذاری شرکت های دولتی به سازمان تأمین اجتماعی گفت: از محل این مصوبات به جز هپکو که در همان زمان به تأمین اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع متناسب سازی حقوق بازنشستگان هنوز دریافت نشده است

منابع متناسب سازی حقوق بازنشستگان هنوز دریافت نشده است