مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-15اقتصادي

تخصیص 1000 میلیارد تومان از اعتبارات سفر نوبخت به ایلام


استاندار ایلام از تخصیص 1000 میلیارد تومان از اعتبارات سفر نوبخت به ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه منطقه اعزام شدند تا نشست این قرارگاه را با حضور مسئولان شهرستان های آبدانان، دهلران و دره شهر برگزار و تصمیمات لازم برای مهار کرونا اتخاذ کنند.

وی در ادامه از تصویب و ابلاغ سند آمایش سرزمینی استان خبر داد و تصریح کرد: طرح مطالعاتی سند آمایش سرزمینی در سال 96 شروع و در سال 97 به اتمام رسید.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که این سند در شورای عالی آمایش کشور به تصویب رسیده، اظهار داشت: این سند مهم و راهبردی هم اکنون به دستگاه های اجرایی و فرمانداران ابلاغ شده است و بایست نقشه راه آنان در امور پیش رو باشد.

وی افزود: در تدوین این سند از نظر دانشگاهیان و نخبگان استان و کارشناسان امر استفاده شده و بالغ بر 25 جلسه در شورای برنامه ریزی و کمیته تخصصی آمایش استان برای آن منظور گردیده است.

رییس شورای برنامه ریزی استان با اشاره به این مهم که سند آمایش سرزمینی استان در تدوام و منطبق بر سند چشم انداز 20 ساله است، اضافه کرد: سند آمایش سرزمینی استان 25 ساله است و در سال 1424 به اتمام می رسد.

وی با عنوان این مطلب که خطوط توسعه استان در سند آمایش سرزمینی ترسیم و مشخص شده است، گفت: برای توسعه متوازن بایست تمام برنامه های توسعه ای کوتاه مدت، میان مدت و بلند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 1000 میلیارد تومان از اعتبارات سفر نوبخت به ایلام

تخصیص 1000 میلیارد تومان از اعتبارات سفر نوبخت به ایلام