مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-15سياسي

امضای یادداشت تفاهم همکاری بین پارلمان ازبکستان و روسیه


رییس مجلس سنای ازبکستان و رییس شورای مجلس فدرال روسیه در شهر «مسکو» دیدار و یادداشت تفاهم همکاری در مسائل مهاجرت کاری بین پارلمان های دو کشور امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، تنزیلا ناربایوا رییس مجلس سنای ازبکستان و والنتینا ماتویینکو رییس شورای مجلس فدرال روسیه در شهر مسکو یادداشت تفاهم همکاری در مسائل مهاجرت کاری بین پارلمان های دو کشور امضا کردند.

بر اساس این یادداشت تفاهم، طرفین ضمن تبادل اطلاعات در مورد فعالیت قانون گذاری، عملیات اجرایی اسناد قانون گذاری مربوطه، تجربیات بین المللی در مدیریت روند مهاجرتی را بررسی و پایه قراردادی- حقوقی در این زمینه را تکمیل می کنند.

  مراسم امضای این یادداشت تفاهم در چارچوب گفت وگوهای ناربایوا و ماتویینکو در شهر مسکو که در جریان آن طرفین چشم انداز توسعه روابط بین پارلمانی را بررسی کردند، برگزار شد.

رییس مجلس سنای ازبکستان از طرف روسیه برای کمک سریع در دوران پاندمی قدردانی و بر علاقمندی متقابل برای توسعه برنامه های آموزشی تاکید کرد.

ماتویینکو نیز در این دیدار از هیئت ازبکی برای حضور در سومین نشست زنان اوراسیا و تمهیدات همایش جهانی در دیالوگ بین مذهبی و بین نژادی دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای یادداشت تفاهم همکاری بین پارلمان ازبکستان و روسیه

امضای یادداشت تفاهم همکاری بین پارلمان ازبکستان و روسیه