مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-15سياسي

1275 واحد پلاسما در آذربایجان غربی اهدا شد


معاون فنی و فناوری های نوین سازمان انتقال خون آذربایجان غربی از اهدای یک هزار و 257 واحد پلاسما طی سال گذشته در استان خبر داد.

- بهزاد عمادی در گفتگو با و حساسیت های بالا، تمامی مراکز انتقال خون در دو نوبت ضدعفونی می شوند وی گفت: ارائه خدمات و خون گیری در مرکز ارومیه از صبح ساعت 9 صبح تا 19 و شب ها 21 تا 24 انجام می شود، در شهرستان های مهاباد، نقده، خوی و میاندوآب نیز این خدمات در ساعات 9 تا 13 و 21 تا 24 ارائه می شود که ارائه خدمات در شیفت شب یک در میان است.

معاون فنی و فناوری های نوین سازمان انتقال خون آذربایجان غربی اضافه کرد: تمامی هماهنگی های لازم با ستاد کرونا و پلیس جهت رفع منع تردد شبانه برای اهدا کنندگان انجام شده تا شامل جریمه تردد شبانه نشوند.

وی با اشاره به اینکه در تمامی پایگاه های انتقال خون آذربایجان غربی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دریافت خون انجام می شود، تصریح کرد: از تمامی هم استانی ها به ویژه بهبود یافتگان کرونا درخواست می شود برای کمک به بیماران بعد از گذشت یک ماه از بهبود یافتگی برای اهدای پلاسمای خون خود به پایگاه های انتقال خون استان مراجعه کنند.

معاون فنی فناوری های نوین سازمان انتقال خون آذربایجان غربی یادآور شد: محیط های مراکز به صورت مستمر ضدعفونی شده و چون انتقال خون بخش درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1275 واحد پلاسما در آذربایجان غربی اهدا شد

1275 واحد پلاسما در آذربایجان غربی اهدا شد