مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-15اقتصادي

بیشترین سهم طرح اقدام ملی مسکن متعلق به شهرستان زنجان است


معاون راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه بیشترین سهم طرح اقدام ملی مسکن در استان متعلق به شهرستان زنجان است،گفت: بیش از 13 هزار واحد در این شهرستان احداث می شود.

- سعید شاهین فر در گفتگو با خبرنگار مهر به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در استان بیش از 14 هزار و 600 نفر زنجانی برای طرح اقدام ملی مسکن تایید صلاحیت شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین سهم طرح اقدام ملی مسکن در استان متعلق به شهرستان زنجان است، اظهار کرد: بیش از 13 هزار واحد در این شهرستان احداث می شود.

معاون راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه تاکنون بیش از 10 هزار زنجانی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن افتتاح حساب داشتند، گفت: برای این تعداد هم تخصیص پروژه انجام شده است.

شاهین فر با بیان اینکه برای بیش از سه هزار نفر باقی مانده که تایید صلاحیت شده بودند زمین تخصیص داده شده است، تاکید کرد: از چند روز گذشته پیامک افتتاح حساب به این تعداد ارسال شده و این تعداد هم مبلغ اولیه 40 میلیون را واریز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح هم برای فرهنگیان استان مسکن تولید می شود، ابراز داشت: طبق تفاهم نامه منعقد شده آموزش و پرورش زمینی باید برای ساخت مسکن فرهنگیان معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین سهم طرح اقدام ملی مسکن متعلق به شهرستان زنجان است

بیشترین سهم طرح اقدام ملی مسکن متعلق به شهرستان زنجان است