مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-14پزشكي

تعطیلی مشاغل در کرمانشاه رعایت نمی شود


مدیرگروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در استان، گفت: گزارش میدانی همکاران از سطح بازار بیانگر این است بالغ از 90 درصد مشاغل در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از کرمانشاه، امیر کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص تعطیلی مشاغل گروه های 2، سه و چهارم در موج چهارم با توجه به پیک چهارم اینکه چهار و پنج روز از این برنامه می گذرد گزارش میدانی همکاران از سطح بازار بیانگر این است بالغ از 90 درصد مشاغل در حال فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: می دانیم این افراد هم از نظر بحث معیشتی و درآمدی مشکل دارند، ولی مسئله بین زندگی و مرگ است خیلی از مشکلات به صورت موقتا تحمل می شود، ولی تحمل بیماری و مرگ بسیار سخت است.

کرمی خطر موج چهارم را بسیار جدی عنوان کرد و افزود: این پیک خطرناک تر از پیک های قبلی است متاسفانه برآورد می شود تا هفته اول خردادماه این وضعیت بحرانی روز به روز با آن مواجه می شویم و این وضعیت را نگران تر می کند.

وی خاطرنشان کرد: متخصصان اپیدمیولوژی پیش بینی می کنند اگر همین روند اتفاق بیافتد در سطح کل کشور تا روزی 600 مرگ هم خواهیم داشت، در استان کرمانشاه دیروز هشت نفر را از دست دادیم در حالی که، دو سه هفته گذشته عدد صفر و یک بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مشاغل در کرمانشاه رعایت نمی شود

تعطیلی مشاغل در کرمانشاه رعایت نمی شود