مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 03:102021-04-14سياسي

دشمن با خرابکاری نمی تواند برنامه هسته ای ایران را متوقف کند


نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با خرابکاری قصد دارد جلوی پیشرفت روز افزون برنامه هسته ای ایران را بگیرد، در حالیکه متوجه نیست که دانش هسته ای کشورمان بومی شده است.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با خرابکاری قصد دارد جلوی پیشرفت روز افزون برنامه هسته ای ایران را بگیرد، در حالیکه متوجه نیست که دانش هسته ای کشورمان بومی شده است.

رحمت الله فیروزی در گفت و گو با ایسنا درباره حادثه تاسیسات برق نیروگاه هسته ای نطنز، اظهار کرد: هنوز بازدیدی از نیروگاه اتمی نداشته ام، اما طبق گزارش های دریافتی ظاهرا این خرابکاری دشمن خسارت هایی به بخش سانتریفیوژها وارد کرده است، بنابراین دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی باید تدابیر لازم را برای حفاظت بهتر از چنین مراکز حساسی داشته باشند تا عوامل دشمن نتوانند چنین حرکت هایی انجام دهند.

وی با بیان اینکه دشمن با خرابکاری نمی تواند برنامه هسته ای ایران را متوقف کند، افزود: رژیم صهیونیستی در حالیکه مذاکرات وین در حال انجام است این خرابکاری را در تاسیسات برق نیروگاه هسته ای نطنز انجام داد تا در روند مذاکرات خلل وارد کند.

دشمن با چنین اقداماتی قصد دارد جلوی پیشرفت روز افزون برنامه هسته ای ایران را بگیرد در حالیکه متوجه نیست که دانش هسته ای در کشورمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با خرابکاری نمی تواند برنامه هسته ای ایران را متوقف کند

دشمن با خرابکاری نمی تواند برنامه هسته ای ایران را متوقف کند