مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-14اقتصادي

فروش آنلاین داروهای بدون نسخه منع قانونی ندارد


نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: هیچ منع قانونی برای فروش داروهای غیرنسخه ای در فروشگاه های آنلاین نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمحمد پاکمهر افزود: هیچ ممانعت قانونی برای فروش و عرضه کالاهای غیردارویی و تجهیزات پزشکی در فروشگاه ها اینترنتی وجود ندارد و مردم می توانند از این ظرفیت استفاده کنند ولی باید بدانیم که توسعه تجارت الکترونیک می تواند به همه مردم کمک زیادی کند.

وی ادامه داد: ممکن است برخی تجهیزات پزشکی با ارز 4200 تومانی وارد کشور شده باشند و یا اینکه هیأت امنای ارزی حمایت اعتباری از واردات این نوع خاص از تجهیزات پزشکی را دارد و عملاً وارد این تجهیزات با ارز دولتی و ارز ترجیحی صورت می گیرد که باید برای توزیع آن وزارت بهداشت کنترل و نظارت لازم را داشته باشد.

واردات از سوی وزارت بهداشت صورت می گیرد و توزیع آن هم در انحصار آنها است اما خرید سایر تجهیزات و محصولاتی که نیاز به دستور پزشک نیست، چه از طریق داروخانه ها باشد و چه از طریق فروشگاه های آنلاین هیچ مشکلی ندارد ولی خرید آنلاین سهولت بیشتری برای خانواده ها دارد.

پاکمهر با اشاره به اینکه امکان تهیه برخی داروها بدون نسخه پزشک وجود ندارد، اظهار داشت: تهیه برخی داروهای غیرنسخه ای از طریق فروشگاه های آنلاین امکان پذیر است و می توان از طریق تاکسی های ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش آنلاین داروهای بدون نسخه منع قانونی ندارد

فروش آنلاین داروهای بدون نسخه منع قانونی ندارد