مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-14ورزشي

پیش بینی کسب 8 سهمیه اسکی در بازی های پارالمپیک زمستانی چین


در صورتی که لوازم و تجهیزات به روز و امکان حضور در 3 تورنمنت برون مرزی داشته باشیم، پیش بینی کسب 8 سهمیه در بازی های پارالمپیک زمستانی چین داریم.

- رییس انجمن پارااسکی گفت: در صورتی که لوازم و تجهیزات به روز و امکان حضور در 3 تورنمنت برون مرزی داشته باشیم، پیش بینی کسب 8 سهمیه در بازی های پارالمپیک زمستانی چین داریم.

عیسی ساوه شمشکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در بازیهای پارالمپیک زمستانی 2018 ما با 5 سهمیه در این رویداد حضور پیدا کردیم، اما امسال به کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام کردیم که با 8 سهمیه در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

وی گفت: ما در صورتی می توانیم به تعهدات خود عمل کنیم که از لوازم و تجهیزات مدرن برخوردار شویم و همچنین امکان حضور در 3 تورنمنت برون مرزی داشته باشیم تا شرایط ورزشکاران خود را در مواجهه با اسکی بازان خارجی مورد ارزیابی قرار دهیم.

شمشکی خاطرنشان کرد: در بازیهای پارالمپیک زمستانی 2014 ما تنها یک سهمیه داشتیم، اما 2018 این تعداد به 5 سهمیه افزایش پیدا کرد، در حال حاضر نیز از اسکی بازان خوبی در سه رشته آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی برخورداریم که در صورت حمایت بیشتر کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون می توانیم علاوه بر افزایش سهمیه های خود، حضور چشمگیری نیز در بازیهای پارالمپیک زمستانی چین داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کسب 8 سهمیه اسکی در بازی های پارالمپیک زمستانی چین

پیش بینی کسب 8 سهمیه اسکی در بازی های پارالمپیک زمستانی چین