مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 02:552021-04-14سياسي

آغاز طرح مهدوی و افطاری ساده در فارس


با حضور فرمانده ارشد آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد طرح ایران همدل (اطعام مهدوی) با راه اندازی 118 آشپزخانه و توزیع 50 هزار پرس غذای گرم برگزار شد.

- ایسنا/فارس با حضور فرمانده ارشد آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد طرح ایران همدل (اطعام مهدوی) با راه اندازی 118 آشپزخانه و توزیع 50 هزار پرس غذای گرم برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد فارس در مراسم افتتاحیه این طرح که با راه اندازی 118 آشپزخانه و توزیع 50 هزار پرس غذای گرم برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته در ماه مبارک رمضان یک میلیون پرس غذای گرم توسط خیرین و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی طبخ و بین نیازمندان سراسر استان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته امداد محمد بذرافشان با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان مردم خیر فارس عنایت خود را نسبت به حمایت ایتام و نیازمندان استانکه تحت حمایت امداد هستند، داشتند، افزود: امسال در طرح اطعام مهدوی پیش بینی می شود یک و نیم میلیون پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.

او ادامه داد: اولویت توزیع غذاهای طبخ شده با مددجویان کمیته امداد است و در کنار مددجویان این نهاد بین مددجویان بهزیستی و دیگر مراکز خیریه نیز غذا توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح مهدوی و افطاری ساده در فارس

آغاز طرح مهدوی و افطاری ساده در فارس