مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-14سياسي

2048/ شهید علی نجات مولوی: انقلاب ایران را به دنیا صادر کنید


شهید علی نجات مولوی در وصیت نامه خود آورده است: برادران و خواهران مسلمان ایران از شما می خواهم پرچم اسلام را در سرتاسر دنیا برپا دارید و این انقلاب را صادر کنید زیرا راه امام خمینی راه خداست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید علی نجات مولوی: بسم الله الرحمن الرحیم   درود و سلام بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی و همه شهدای اسلام.

همه ما بعد از چند صباحی زندگی کردن می میریم و به خاک سپرده می شویم پس چه بهتر که مردن ما شهادت در راه خدا و دین او باشد.

خدایا من به جبهه آمده ام که به آرزوی خود که همان شهادت و رسیدن به تو است، برسم، خدایا در این راه از تو یاری می خواهم و از تو کمک می طلبم که از این آزمایش بزرگ موفق بیرون بیایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2048/ شهید علی نجات مولوی: انقلاب ایران را به دنیا صادر کنید

2048/ شهید علی نجات مولوی: انقلاب ایران را به دنیا صادر کنید