مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 01:252021-04-14بين الملل

دمشق بیانیه سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی را به شدت تکذیب و محکوم کرد


وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه ای گزارش سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی درباره حادثه سراقب را به شدت محکوم کرد و آن را سراسر دروغ دانست.

- وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه ای گزارش سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی درباره حادثه سراقب را به شدت محکوم کرد و آن را سراسر دروغ دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه ای گزارش سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی درباره حادثه سراقب را به شدت محکوم کرد و آن را سراسر دروغ دانست.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه که چهارشنبه 14 آوریل منتشر شده آمده که این گزارش رسوایی دیگری از این سازمان و هیئت های تحقیقاتی آن در کنار رسوایی گزارش دروغین حوادث دوما در 2018 است.

در این بیانیه آمده: آنچه در این گزارش آمده به شدت محکوم است و همه آنچه در آن آمده را تکذیب می کنیم و باقاطعیت تأکید می کنیم که مطلقا نه در سراقب و نه در هیچ شهر و روستای دیگری در سوریه از گازهای سمی استفاده نکرده ایم .

روز دوشنبه سازمان منع سلاح های شیمیایی با انتشار گزارشی ادعا کرد که شواهد قابل قبولی درباره استفاده حکومت سوریه از گاز کلر در بمباران استان ادلب وجود دارد.

این گزارش تأکید کرده که این بمباران هیچ کشته نداشته و 12 تن در آن آسیب های سطحی دیده اند که درمان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق بیانیه سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی را به شدت تکذیب و محکوم کرد

دمشق بیانیه سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی را به شدت تکذیب و محکوم کرد