مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 00:252021-04-14سياسي

افتتاح مرکز اسلامی در شهر نووی پازار صربستان


مرکز اسلامی گازیلار Gazilar طی مراسمی در شهر نووی پازار در منطقه سنجاک صربستان با حضور هیأتی از علمای مسیحی و جامعه اسلامی این کشور به ریاست مفتی «مولود دودیچ» افتتاح شد.

- مرکز اسلامی "گازیلار"Gazilar طی مراسمی در شهر نووی پازار در منطقه سنجاک صربستان با حضور هیأتی از علمای مسیحی و جامعه اسلامی این کشور به ریاست مفتی مولود دودیچ افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرکز اسلامی گازیلار Gazilar طی مراسمی با شکوهی در شهر نووی پازار در منطقه سنجاک صربستان با حضور هیأتی از علمای مسیحی و جامعه اسلامی این کشور به ریاست مفتی مولود دودیچ و همچنین معمر زوکورلیچ معاون رییس مجلس صربستان و جمعی از امامان و نمایندگان جوامع اسلامی از کشورهای آمریکا و اروپا افتتاح شد.

این مجموعه با شکوه بیش از 50 هکتار وسعت دارد و یکی از مدرن ترین ساختمان ها در منطقه بالکان برای مسلمانان به شمار می رود.

معمر زوکورلیچ در این مراسم مخاطبان را با این پیام خطاب کرد که چنین ساختمانی نشان دهنده نور اسلام، مسلمانان و جامعه اسلامی است.

نماینده مجلس صربستان با بیان اینکه جامعه اسلامی با همه پیروان اسلام در نووی پازار و منطقه سنجاک صفحه فرهنگی و تمدنی جدیدی را افتتاح کردند، افزود: این یک ساختمان مذهبی و یک مرکز اسلامی معمولی نیست، این نور واقعی تصویر اسلام و مسلمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز اسلامی در شهر نووی پازار صربستان

افتتاح مرکز اسلامی در شهر نووی پازار صربستان