مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 23:502021-04-14ورزشي

ترکیب روسیه در کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی اروپا / تزارها به دنبال 5 سهمیه المپیک


روسیه با هدف کسب 4 سهمیه باقیمانده المپیک در کشتی فرنگی و یک سهمیه باقیمانده در کشتی آزاد، ترکیب خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی اروپا معرفی کرد.

- روسیه با هدف کسب 4 سهمیه باقیمانده المپیک در کشتی فرنگی و یک سهمیه باقیمانده در کشتی آزاد، ترکیب خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی اروپا معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی اروپا از روز دوشنبه به مدت 6 روز در ورشو پایتخت لهستان برگزار می شود.

در 6 وزن المپیکی کشتی آزاد و 6 وزن المپیکی کشتی فرنگی، کشورهایی که در رقابت های جهانی 2019 نتوانستند به سهمیه المپیک برسند، این فرصت را دارند تا با صعود کشتی گیرانشان به دیدار فینال این رقابت ها، صاحب سهمیه المپیک شوند.

ترکیب تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی روسیه برای حضور در این رقابت ها اعلام شد که بر اساس آن 6 نفر در کشتی فرنگی و 7 نفر در کشتی آزاد با کسب عنوان نخست رقابت های روسیه 2021، صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات قهرمانی اروپا شده اند.

روس ها در جریان رقابت های جهانی 2019 از 6 وزن المپیکی کشتی فرنگی فقط در اوزان 67 و 97 کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک شدند و در حال حاضر به دنبال کسب سهمیه در 4 وزن باقیمانده 55، 77، 87 و 130 کیلوگرم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب روسیه در کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی اروپا / تزارها به دنبال 5 سهمیه المپیک

ترکیب روسیه در کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی اروپا / تزارها به دنبال 5 سهمیه المپیک