مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 19:202021-04-14بين الملل

توافق هسته ای باید نقطه آغاز گفتگو های گسترده تر باشد


رییس برنامه ریزی سیاست های وزارت خارجه سعودی در گفتگو با رویترز در اشاره به گفتگو های اخیر برای احیای برجام مدعی شد که توافق هسته ای باید نقطه آغازی برای گفتگو های گسترده تر با ایران با حضور کشور های منطقه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام سعودی گزارش داد ریاض در حال رایزنی با قدرت های جهانی در خصوص گفتگو های اخیر با ایران برای احیای برجام است و معتقد است که توافق هسته ای باید نقطه آغازی برای گفتگو های بیشتر با حضور کشور های منطقه برای رسیدن به توافقی گسترده تر با ایران باشد.

طبق این گزارش رِید کریملی رییس برنامه ریزی سیاست های وزرات خارجه سعودی در گفتگو با رویترز مدعی شد هر توافقی که به طور موثر نگرانی های کشور های منطقه را مورد توجه قرار ندهد، کار نخواهد کرد.

این مقام سعودی همچنین مدعی شد: می خواهیم حداقل اطمینان را حاصل کنیم که هر گونه منابع مالی که از طریق توافق هسته ای در اختیار ایران قرار می گیرد، برای ایجاد بی ثباتی در منطقه استفاده نمی شود.

می خواهیم هر کاری می توانیم بکنیم تا یک توافق هسته ای نقطه آغازی در این روند و نه پایانی بر آن باشد.

پیش از آغاز گفتگو های وین هم فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی در گفتگو با شبکه آمریکایی سی ان ان بار دیگر خواستار مشارکت در گفتگو های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق هسته ای باید نقطه آغاز گفتگو های گسترده تر باشد

توافق هسته ای باید نقطه آغاز گفتگو های گسترده تر باشد