مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 19:152021-04-14سياسي

رایزنی نماینده ظریف با با نماینده دبیرکل در امور سوریه


مشاور ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی در گفتگو با نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه گفت: انتخابات ریاست جمهوری در سوریه براساس قانون اساسی کنونی برگزار خواهد شد و باید به قانون اساسی این کشور احترام گذاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور ویژه سیاسی امروز (چهارشنبه) با گیر پدرسون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه درباره راهکار سیاسی بحران سوریه و استمرار گفتگو های کمیته قانون اساسی این کشور گفتگو کرد.

خاجی ضمن اشاره به گفتگو های اخیرش با هیأت روسیه درباره سوریه، تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری در سوریه براساس قانون اساسی کنونی برگزار خواهد شد و باید به قانون اساسی این کشور احترام گذاشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، خاجی روز گذشته در تهران با میخاییل بوگدانف معاون وزیر خارجه روسیه درباره اوضاع سوریه گفتگو کرد.

دو طرف بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه تأکید کردند.

خاجی در گفتگو با پدرسون همچنین اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران از تلاش های پدرسون در خصوص استمرار گفتگو های قانون اساسی و برگزاری نشست آینده آن کمیته حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی نماینده ظریف با با نماینده دبیرکل در امور سوریه

رایزنی نماینده ظریف با با نماینده دبیرکل در امور سوریه