مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 17:002021-04-14حوادث

شناسایی و دستگیری کلاهبردار فروش اجناس کاذب در دیوار


رییس پلیس فتای استان زنجان از شناسایی و دستگیری شخصی که با درج آگهی کاذب فروش کالا و اجناس با قیمت نازل در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، - محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان زنجانی، شخصی که با درج آگهی کاذب فروش کالا و اجناس با قیمت نازل در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، دستگیر شد.

رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: یکی از شهروندان زنجانی با مراجعه به پلیس فتای زنجان مدعی شد، اخیرا از طریق سایت دیوار اقدام به خرید کالا و واریز وجه به عنوان بیعانه کرده به طوری که پس از واریز وجه به حساب درج کننده آگهی، فروشنده گوشی همراه خودش را خاموش کرده است، لذا مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 وی ادامه داد: بابررسی های فنی و پلیسی، متهم به هویت معلوم در استان ‎ زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

آدینه لو با بیان اینکه اخذ بیعانه در خرید و فروش اجناس، ترفند قدیمی است که توسط کلاهبردارن سایبری نیز بکار برده می شود، از کاربران خواست قبل از واریز وجه از صحت و سقم و اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کرده و هزینه افراد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری کلاهبردار فروش اجناس کاذب در دیوار

شناسایی و دستگیری کلاهبردار فروش اجناس کاذب در دیوار