مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 17:002021-04-14سياسي

تشریح برنامه فرهنگی و قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در کردستان


مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان از اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در استان به دو صورت مجازی و برگزاری در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد حاتمیان چهارشنبه شب در نشست خبری مجازی در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی کردستان اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی در سطح شهر و روستاهای استان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های ماه مبارک رمضان اعزام مبلغ است، افزود: 298 مبلغ و مبلغه به مناسبت ماه رمضان به مناطق مختلف استان اعزام می شوند که از این تعداد 215 مبلغ و 83 مبلغه مبلغه هستند و علاوه بر این 100 مبلغ و مبلغه بومی نیز از سوی دفتر تبلیغات اسلامی قم به شهرهای بیجار و قروه برای امر تبلیغ اعزام می شوند.

وی خاطر نشان کرد: پرداختن به امر تبلیغ در مساجد، برگزاری محافل قرآنی، آموزش احکام و سخنرانی در ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر از فعالیت های مبلغین اعزامی به شهر و روستاهای استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اعلام کرد: برگزاری چهار محفل قرآنی در طول ماه رمضان به صورت هر هفته یک محفل در بوستان های شهر سنندج از برنامه های قرآنی ماه رمضان است که با همکاری شهرداری سنندج برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه فرهنگی و قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در کردستان

تشریح برنامه فرهنگی و قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در کردستان