مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 15:152021-04-14پزشكي

روزانه تست 350 نفر در دزفول مثبت می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از مثبت شدن تست 250 تا 350 نفر در هر شبانه روز خبر داد.

- علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان دزفول در خصوص آمار کرونا در 24 ساعت گذشته این شهرستان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته متاسفانه 6 نفر در دزفول جان خود را از دست دادند و 40 نفر بستری شدند.

وی افزود: طبق مصوبه شورای تامین شهرستان و بر اساس اینکه در غروب روزهای ماه رمضان شاهد شلوغی خیابان ها هستیم از امروز هیچ صنفی از ساعت 18 اجازه انجام هیچ فعالیتی نخواهد داشت و ملزم به تعطیلی هستند.

روزانه تست 250 تا 350 نفر در دزفول مثبت می شود علی قمیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز اظهار کرد: به دلیل افزایش آمار بستری های کرونایی، شب گذشته یک بخش دیگر از بیمارستان بزرگ دزفول به بیماران کرونایی اختصاص یافت و هم اکنون، در مجموع 14 بخش این بیمارستان به کرونا اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه تعداد بسیاری از افراد با علائم حاد به بیمارستان مراجعه می کنند، گفت: شدت ابتلاء و علائم ویروس سرپایی در حال درمان هستند؛ یعنی یک واحد در بیمارستان بزرگ دزفول شکل گرفته است و این افراد روزانه با مراجعه به این واحد، داروهای لازم را دریافت می کنند.

قمیشی آمار ابتلاء، بستری و فوتی های ناشی از کرونا در دزفول را صعودی و وضعیت این شهرستان را بحرانی و اضطراری برشمرد و افزود: تعداد رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه تست 350 نفر در دزفول مثبت می شود

روزانه تست 350 نفر در دزفول مثبت می شود