مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 14:502021-04-14اجتماعي

10 درصد دانش آموزان مددجو جزو استعدادهای درخشان هستند


مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: 10 درصد دانش آموزان مددجوی کمیته امداد استان زنجان جزو استعدادهای درخشان بوده و در حوزه های مختلف قرآنی، - هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 3 هزار و 500 دانش آموز تحت حمایت امداد قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در پی شیوع بیماری کرونا و مجازی شدن آموزش ها، نیاز به ابزارهای هوشمند آموزشی یکی از الزامات دانش آموزان محسوب می شود که بسیاری از این عزیزان به دلیل نیاز معیشتی و عدم دسترسی به ابزار هوشمند آموزشی با مشکلاتی روبرو شدند، اضافه کرد: تاکنون بیش از یک هزار و 300 تب لت به دانش آموزان اهدا شده است.

وی تصریح کرد: حدود 10 درصد دانش آموزان مددجوی کمیته امداد استان زنجان جزو استعدادهای درخشان بوده و در حوزه های مختلف قرآنی، ورزشی فرهنگی و هنری دارای رتبه های برتر هستند.

صفری با تاکید بر اینکه کمیته امداد خدمات بخش فرهنگی را به عنوان هزینه نمی داند بلکه به عنوان یک سرمایه گذاری پرفایده تلقی می کند، افزود: ها باید جستجو کرد و برنامه توانمندسازی و ایجاد اشتغال در خانواده ها معنا پیدا می کند.

وی تصریح کرد: حمایت از مددجویان صورت گرفته تا از این طریق فرآیند تحصیل و علم آموزی این افراد که بخشی از آنان از استعدادهای درخشان، نخبگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد دانش آموزان مددجو جزو استعدادهای درخشان هستند

10 درصد دانش آموزان مددجو جزو استعدادهای درخشان هستند