مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 14:452021-04-14اجتماعي

امسال 100 میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات نیاز است


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان گفت: بر اساس ارزیابی ها برای سال جاری، 100 میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی و بازسازی عتبات عالیات نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جبار دوست محمدی عصر امروز در نشست ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: برای سال 1400 بر اساس ارزیابی های انجام شده 100 میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی و بازسازی عتبات عالیات نیاز است.

وی افزود: استان سمنان همانند سال های گذشته بخشی از کار بازسازی و برنامه های عمرانی ستاد بازسازی عتبات عالیات را برعهده گرفته است که باقدرت برای اجرای این برنامه ها تلاش خواهد شد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان بیان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی برای جذب خیر با هدف بازسازی عتبات عالیات در دستور کار قرار دارد.

بومی سازی دستورالعمل ستاد بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان  نماینده تام الاختیار استاندار و رییس ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان نیز در این جلسه گفت: با مشارکت اعضا در این جلسه توانستیم دستورالعمل ستاد معین بازسازی عتبات عالیات استانداری سمنان را بازنگری و بومی سازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 100 میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات نیاز است

امسال 100 میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات نیاز است