مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 13:402021-04-14سياسي

آستان قدس رضوی باید پیشگام در تحقق شعار سال و پیشران تولید نیازهای کشور باشد


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به نام گذاری سال 1400 با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: آستان قدس باید در تحقق شعار سال پیشگام باشد و با تلاشی جهادی تمام امکانات و توان خود را برای تحقق این فرمایش رهبری بکار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در نشست مدیران بنیاد بهره وری موقوفات را شناسایی و حذف کند و با اعمال پشتیبانی های لازم جهش تولید را محقق سازد.

چرایی اهمیت بنیاد بهره وری موقوفات برای آستان قدس تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به بیان چرایی اهمیت کار بنیاد بهره وری موقوفات پرداخت و توضیح داد: بهره وری موقوفات از دو جهت برای آستان قدس رضوی حائز اهمیت است، ابتدا اینکه آستان قدس به عنوان تولیت موقوفات به دنبال افزایش بهره وری و سودآوری موقوفات است تا بتواند از این طریق نیات واقفان را تأمین کند و به آن ها جامه عمل بپوشاند، زیرا موقوفات امانت واقفان است که امروز در اختیار ما قرارگرفته و روز قیامت باید نسبت به آن ها پاسخگو باشیم.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر بهره برداری مناسب از موقوفات برای آستان قدس مهم است زیرا نباید به گونه ای باشد که سرمایه اجتماعی این آستان مقدس کاهش یابد، بلکه باید با بهره وری مناسب موجب افزایش سرمایه اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان قدس رضوی باید پیشگام در تحقق شعار سال و پیشران تولید نیازهای کشور باشد

آستان قدس رضوی باید پیشگام در تحقق شعار سال و پیشران تولید نیازهای کشور باشد