مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 13:302021-04-14سياسي

بودجه فرهنگی استان بوشهر در شان تمدن دیرینه آن نیست


رییس حوزه هنری استان بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش برای افزایش اعتبارات فرهنگی استان، گفت: بودجه فرهنگی استان بوشهر در شان تمدن دیرینه فرهنگی استان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید پارسایی فر عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اظهار داشت: هنر انقلاب همگام با یک رستاخیز بی نظیر مردم در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

وی اضافه کرد: بعد از انقلاب اسلامی فرهنگ و هنر در کنار انقلابی قرار گرفتند که ماهیت اصلی آن فرهنگی بود و این ماهیت فرهنگی، بی تردید باید از هنر استفاده مؤثرتر و دقیق تری می کرد از همان روزهای اول نیز بزرگان انقلاب دغدغه این را داشتند که امور هنری را ساماندهی کنند.

رییس حوزه هنری بوشهر بیان کرد: ما شاهد هستیم که از بدو ورود حضرت امام در فرودگاه، هنر موسیقی با انقلاب همراهی کرد، سرودهای تاریخی که هرساله در ایام دهه فجر پخش می شود و خاطرات زیبایی برای ما تداعی می کند.

وی خاطرنشان کرد: گرافیک، سینما و تئاتر همه همگام با رستاخیز بزرگ انقلاب اسلامی بود که ما در قرن بیستم در کشورمان شاهد بودیم؛ اما این هنر انقلاب اسلامی به چه چیزی اشاره می کند و هدفش چیست؟ این هنر از روز آغازین تلاش کرد انقلاب اسلامی را بهتر معرفی کند و زاویه ها و ناگفته های این انقلاب مردمی را قوی تر و مؤثرتر به مخاطبین خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه فرهنگی استان بوشهر در شان تمدن دیرینه آن نیست

بودجه فرهنگی استان بوشهر در شان تمدن دیرینه آن نیست