مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 12:452021-04-14سياسي

شجاعی رییس کارگروه بازنگری در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان شد


حجت الاسلام شجاعی رییس کارگروه بازنگری در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید نماینده ابهر و عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان را رییس کارگروه بازنگری در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان منصوب کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن شجاعی نماینده محترم ابهر، خرمدره و سلطانیه سلام علیکم نظر به تعهد و تجارب و سوابقی ارزنده علمی و فقهی، جنابعالی را به سمت رییس کارگروه بازنگری در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان منصوب می نمایم.

شایسته است با توجه به دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ایجاد ساز و کار نظارتی و تقویت مقوله خودنظارتی در مجلس شورای اسلامی و تاکیدات اخیر ایشان در دیدار با نمایندگان مجلس یازدهم مبنی بر اهمیت مرکز نظارت بر رفتار نمایندگان ، جهت کارآمدسازی و تقویت این مرکز و همچنین صیانت از جایگاه والای مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم، کارگروهی را با مسئولیت خود برای این موضوع و با عضویت آقای دکتر مفتح تشکیل دهید.

تهیه و تدوین طرحی برای تصویب شدن توسط نمایندگان محترم، پیرامون بازبینی و اصلاح قانون مربوط به این هیات، ناظر بر همه مقررات ماهوی و ساختار تشکیلاتی، با هدف ایجاد سازوکارهای لازم برای نظارت دقیق تر این مرکز، از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعی رییس کارگروه بازنگری در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان شد

شجاعی رییس کارگروه بازنگری در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان شد