مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 12:402021-04-14سياسي

رعایت پروتکل ها از 95 درصد به 50 رسیده است


استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار بسیجی جوان و 8 هزار همیار سلامت جوان فعالیت دارند، گفت: کرونا در کمین همه است و جوانان باید بدانند که در صورتی که پروتکل ها را رعایت نکنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان با بیان اینکه طی 14 ماه گذشته که طرح شهید سلیمانی و همیار سلامت بسیار خوش درخشیدند.

استاندار زنجان با بیان اینکه اقدام برای برنامه های جوانان باید عملی بوده و به دور از شعار باشد، گفت: مدیران و معاونان استانداری بصورت جدی پیگیر مسائل جوانان بویژه در حوزه مسکن و اشتغال هستند.

وی با بیان اینکه باید از حضور اعضای مجمع مشورتی جوانان استاندار برای برنامه های جوانان و دستور جلسات آینده استفاده شود، افزود: استفاده از هیأت اندیشه ورزان و اساتید دانشگاهی برای برنامه های جوانان نیز بسیار کارساز و مهم است.

حقیقی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار بسیجی جوان و 8 هزار همیار سلامت جوان فعالیت دارند و با استفاده بیشتر از نیروی جوان آنان نیز وارد عرصه پیشگیری شده و درصد رعایت پروتکل ها نیز بیشتر می شود، اضافه کرد: کرونا در کمین همه است و جوانان باید بدانند که در صورتی که پروتکل ها را رعایت نکنند، اما متاسفانه رعایت پروتکل ها از 95 درصد به 50 درصد رسیده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل ها از 95 درصد به 50 رسیده است

رعایت پروتکل ها از 95 درصد به 50 رسیده است