مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 12:302021-04-14ورزشي

مجموعه خبرساز ماهان؛ گامی در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی


مجموعه فرهنگی ورزشی چندمنظوره خبرساز ماهان، یکی از به روزترین مجموعه های ورزشی شیراز است که با مشارکت یک خیر شیرازی ساکن در محله پرآسیب مهدی آباد کتس بس ساخته شده و علاوه بر خدمات ورزشی به مرکزمهمی برای فعالیت های فرهنگی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به محله های کم برخوردار شیراز که وارد می شویم یقین پیدا می کنیم که کار خیر تنها تامین مایحتاج، شغل وخانه برای یک خانواده نیست بلکه بخش عمده کار این است که با انجام بعضی امور از آفات اجتماعی پیشگیری کنیم.

محله مهدی آباد(کتس بس) یکی از محله های قدیمی و فقیرنشین شهر شیراز است که در سال های گذشته به دلیل حاشیه نشینی، بسیاری از آسیب های اجتماعی در این محله بروز و ظهور داشته است.

مردمی که به دلایل مختلف و با فرهنگ های متفاوت مجبور به سکونت در این محله ها هستند، با تقدیم شهدای بسیاری در مسیر انقلاب اسلامی و حضور در فعالیت های مختلف فرهنگی مذهبی و اجتماعی، ثابت کرده اند که استحقاق و شایستگی در اختیار داشتن هر نوع خدمات و امکاناتی را دارند.

مردمی که به دلیل وجود برخی افراد سودجو و بزهکار در این محله تا چند سال پیش از بسیاری از حقوق شهروندی بی نصیب بودند ولی در قالب های مختلفی چون گروه های جهادی و دسته ها و رده های بسیج آستین همت و مطالبه گری را بالا زده و با مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه خبرساز ماهان؛ گامی در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی

مجموعه خبرساز ماهان؛ گامی در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی