مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 12:252021-04-14سياسي

توزیع 12 هزار بسته کمک مؤمنانه در مساجد قم


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از نقش مهم مساجد استان در تهیه و توزیع بیش از 12 هزار بسته کمک مؤمنانه در ایام ماه مبارک رمضان سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده در نشست امروز بیشتر کمک کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: همه آمارهای نظارتی در موضوع کرونا بیانگر آن است که شیوع این بیماری از طریق مساجد و برگزاری نمازهای جماعت نبوده است، اما در عین حال در تلاش بوده و هستیم تا نظارت بر پایه توجه جدی خود نمازگزاران به رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی در مساجد استان تقویت شود.

حجت الاسلام شعبان زاده افزود: یکی از پیشنهادهای مطرح شده در این زمینه، امکان استفاده از بوستان هایی است که در جوار برخی مساجد قرار دارند، به بیان دیگر می توان نماز جماعت برخی مساجد را موقتا به بوستان های همجوارشان انتقال داد تا هم شیوه نامه های بهداشتی در فضای باز رعایت شده باشد و هم این که اقامه نماز جماعت در این مساجد تعطیل نشود.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی قم طبق مصوبه ستاد مدیریت بحران استان به دنبال آن بوده و هست که بسته پیشنهادی خود را درباره فعالیت مساجد ارائه کند که البته مواردی از آن به دانشگاه علوم پزشکی استان ارائه شده و موارد تکمیلی نیز بویژه با محوریت مراسم شب قدر ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 12 هزار بسته کمک مؤمنانه در مساجد قم

توزیع 12 هزار بسته کمک مؤمنانه در مساجد قم