مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 12:252021-04-14اقتصادي

مطالبه اصناف برای امهال چک و کاهش مالیات


رییس اتاق اصناف مرکز استان قم از مطالبه برخی اصناف و کسبه درباره تعطیلی در شرایط قرمز کرونایی و لزوم إمهال چک ها و همچنین کاهش مالیات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسن احمدلو که در نشست امروز یی اظهار کرد: البته برخی از اصناف و کسبه، مطالباتی هم در إزای تعطیل کردن دارند که از آن جمله می توان به ضرورت إمهال چک ها اشاره کرد.

وی افزود: همچنین برخی از اصناف و کسبه هم انتظار دارند که به ازای مدت تعطیلی به دلیل شیوع کرونا، از مالیات آنان نیز کسر شود.

رییس اتاق اصناف مرکز استان قم با بیان این که امکان اجرای برخی از این مطالبات در خود استان وجود دارد یادآور شد: اتاق اصناف با هماهنگی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تلاش دارد تا ضمن رعایت قوانین و مقررات مربوط به رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا و همچنین إعمال برخی محدودیت ها بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، بسته های حمایتی خود را برای حمایت از اصناف و کسبه که به این دلیل آسیب می بینند ارائه کند.

احمدلو همچنین درباره رعایت مقررات و قوانین کرونایی در بین اصناف و کسبه استان گفت: آخرین بررسی ها نشان می دهد این رعایت در مجتمع های تجاری هسته مرکزی شهر به 95 و در خارج از مجتمع ها به 75 درصد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه اصناف برای امهال چک و کاهش مالیات

مطالبه اصناف برای امهال چک و کاهش مالیات