مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-14اقتصادي

اقساط وام سهام عدالت چقدر است؟


کسانی که وام 14 میلیون تومانی دریافت کنند باید ماهانه حدود 460 هزار تومان قسط بپردازند و کسانی که وام 7 میلیون تومانی بگیرند، اقساط ماهانه وام آن ها حدود 230 هزار تومان در ماه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پرداخت وام سهام عدالت در دو بانک ملی و تجارت آغاز شده است و طبق اطلاعاتی که منتشر شده این وام با مبالغ 7 و 14 میلیون تومان پرداخت می شود.

هفته گذشته 18 فروردین 1400 رییس جمهوری در جلسه هیئت دولت اعلام کرد که از هفته آینده کارت اعتباری با پشتوانه سهام عدالت و یارانه در اختیار مردم قرار می گیرد و مردم برای گرفتن این کارت اعتباری نیاز به مراجعه حضوری به بانک ندارند و می توانند همه مراحل دریافت این کارت را به صورت اینترنتی انجام دهند.

او توضیح داد: اعتبار این کارت برای دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی برای هر نفر 14 میلیون تومان و برای دارندگان سهام عدالت 500 هزار تومانی 7 میلیون تومان است.

مدیران بانکی هم توضیح داده که سود این وام 18 درصد است و افراد با این وام می توانند از فروشگاه های خاص و تحت پوشش طرح خریداری کنند.

آن ها همچنین توضیح دادند که اگر افراد وام خود را یک ماهه تسویه کنند نیاز به پرداخت سود نیست، اما اگر وام را سه ساله تسویه کنند باید سود 18 درصد پرداخت کنند که البته از نگاه مدیران بانکی این سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقساط وام سهام عدالت چقدر است؟

اقساط وام سهام عدالت چقدر است؟