مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-14سياسي

پخش برنامه های حرم حضرت معصومه(س) به صورت مجازی


مدیر حرم مطهر حضرت کریمه اهل بیت (س) گفت: بسیاری از برنامه های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در شرایط فعلی به صورت مجازی برگزار شده و یا از طریق رسانه پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام علی اشرف عبدی که در نشست امروز مجازی برگزار شده و یا از طریق رسانه پخش می شود که از آن جمله می توان به سخنرانی های ماه مبارک رمضان در ساعات مختلف اشاره کرد.

وی همچنین به آمار مرکز بهداشت استان درباره رعایت نه چندان مطلوب شیوه نامه های بهداشتی در حرم مطهر توجه داد و بیان کرد: یکی از شاخص های رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده زائران از ماسک است، در حالی که حرم مطهر در موقعیتی است که برخی مردم برای عبور و مرور در شهر باید از برخی گیت های بازرسی حرم وارد و از درب دیگر خارج شوند، بنابراین این افراد را نمی توان به عنوان زائران حرم برشمرد و استفاده نکردن آنان از ماسک را دلیلی برای کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حرم مطهر دانست.

 مدیر حرم مطهر حضرت کریمه اهل بیت (س) اضافه کرد: نکته دیگر درباره برگزاری نماز جماعت در حرم مطهر است که این مراسم بر اساس دستور تولیت حرم مطهر در شرایط فعلی تعطیل شده است.

انتهای پیام/2258


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش برنامه های حرم حضرت معصومه(س) به صورت مجازی

پخش برنامه های حرم حضرت معصومه(س) به صورت مجازی