مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-14سياسي

115 زندانی نیازمند استان تهران برگه آزادی خود را دریافت کردند


مدیر کل زندان های استان تهران اعلام کرد: در تداوم طرح نذر هشتم، از ابتدای اسفند سال گذشته تا روزهای پایانی فروردین ماه، نیکوکاران استان تهران با اهدای مبلغ 23 میلیارد و 817 میلیون بدهی 115 نفر زندانی نیازمند را پرداخت کردند.

- مدیر کل زندان های استان تهران اعلام کرد: در تداوم طرح نذر هشتم، از ابتدای اسفند سال گذشته تا روزهای پایانی فروردین ماه، نیکوکاران استان تهران با اهدای مبلغ 23 میلیارد و 817 میلیون بدهی 115 نفر زندانی نیازمند را پرداخت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، سید حشمت الله حیات الغیب در در اولین مراسم ادای نذر هشتم سال 1400 که با حضور تعدادی از نیکوکاران استان تهران و در محل سالن کنفرانس مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه 7 برگزار شده بود، اظهار داشت: با اجرای طرح نذر هشتم که به نیت امام رضا (ع) و از طرح های ابداعی رییس سازمان زندانها در جهت ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری می باشد هشتم هر ماه تعدادی از زندانیان نیازمند و معسر از پرداخت دیون با مساعدت مراجع قضایی و پرداخت بدهی توسط نیکوکاران آزاد می شوند.

وی ادامه داد: نیکوکاران استان تهران مانند همیشه برای کار خیر و آزادی زندانیان نیازمند پیشقدم هستند و اکنون با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تمام تلاش مددکاران زندان ها در این ماه الهی برای کمک به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

115 زندانی نیازمند استان تهران برگه آزادی خود را دریافت کردند

115 زندانی نیازمند استان تهران برگه آزادی خود را دریافت کردند