مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 11:402021-04-14سياسي

توضیحاتی درباره صدور گواهی الکترونیکی عدم سوء پیشینه کیفری


سرپرست اداره سجل کیفری، امور نمایندگی ها و تخلیه منازل سازمانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران جزییات تازه ای از صدور گواهی الکترونیکی عدم سوء پیشینه کیفری را تشریح کرد.

- سرپرست اداره سجل کیفری، امور نمایندگی ها و تخلیه منازل سازمانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران جزییات تازه ای از صدور گواهی الکترونیکی عدم سوء پیشینه کیفری را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، محسن کهندانی سرپرست اداره سجل کیفری، امور نمایندگی ها و تخلیه منازل سازمانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران گفت: با راه اندازی سامانه صدور گواهی عدم سوء پیشینه کیفری دادسرای تهران همزمان با هفته قوه قضاییه در تیر ماه 1398، امکان دریافت الکترونیکی گواهی بدون نیاز به حضور در مراجع انتظامی و قضایی برای شهروندان فراهم شده است.

کهندانی گفت: تا قبل از تصویب آیین نامه جدید از سوی ریاست محترم قوه قضاییه، صدور گواهی عدم سوء پیشینه فرایندی زمان بر و هزینه بر بود و انجام آن مستلزم حضور فیزیکی متقاضیان درمراجع انتظامی و قضایی بود.

وی افزود: در آن فرایند متقاضیان با مراجعه حضوری به پلیس+ 10 انگشت نگاری می شدند و نتایج انگشت نگاری پس از بررسی سوابق در پلیس تشخیص هویت فاتب، برای تأیید نهایی به اداره سجل کیفری ارسال می شد و انجام این فرآیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحاتی درباره صدور گواهی الکترونیکی عدم سوء پیشینه کیفری

توضیحاتی درباره صدور گواهی الکترونیکی عدم سوء پیشینه کیفری