مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-14سياسي

بازدید سرپرست دادسرای ناحیه 18 تهران از مرکز بستری بیماران کرونایی


سرپرست دادسرای ناحیه 18 تهران در برنامه بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد (مرکز بستری بیماران کرونایی جنوب غرب تهران) ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان بر آمادگی دادسرا برای همکاری در ساماندهی بیماران رها شده و بی خانمان کرونا مثبت تأکید کرد.

- سرپرست دادسرای ناحیه 18 تهران در برنامه بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد (مرکز بستری بیماران کرونایی جنوب غرب تهران) ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان بر آمادگی دادسرا برای همکاری در ساماندهی بیماران رها شده و بی خانمان کرونا مثبت تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران در این بازدید پیرگزی، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 18، ضمن دیدار با رییس بیمارستان و مسئول بخش پرستاری با تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از جامعه درمانی کشور اظهار داشت: مردم قدردان زحمات ایثارگرانانه کادر درمان در مقابله با بیماری کویید 19 می باشند و قطعا این از خود گذشتگی و تلاش بی وقفه در تاریخ پزشکی کشور ثبت و ماندگار خواهد شد.

معاون دادستان تهران افزود: دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 18 از آمادگی لازم برای مساعدت قانونی جهت رفع مشکلات قضایی و انتظامی احتمالی برخوردار است و واحد ارشاد و معاضدت قضایی دادسرا نیز آمادگی دارد تا خدمات مشاوره ای رایگان به کادر درمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرپرست دادسرای ناحیه 18 تهران از مرکز بستری بیماران کرونایی

بازدید سرپرست دادسرای ناحیه 18 تهران از مرکز بستری بیماران کرونایی