مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 11:302021-04-14ورزشي

قوانین جدید لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب امروز رسما آغاز می شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا با قوانین سختگیرانه خود تلاش کرده سلامت بازیکنان و کادر فنی تیم ها را حفظ کند.

- کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان هشدار داده قوانین جدید این مسابقات را رعایت کنند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب امروز رسما آغاز می شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا با قوانین سختگیرانه خود تلاش کرده سلامت بازیکنان و کادر فنی تیم ها را حفظ کند.

پروتکل های بهداشتی AFC به شرح زیر است:به غیر از سرمربیان تیم ها، لازم است تمام اعضای نیمکت نشین و بازیکنان ذخیره در تمام جریان مسابقه و قبل و بعد از آن ماسک بزنند.

در همه مراحل باید رعایت فاصله یک و نیم متر اجرا شود و این مورد اجبار و مورد تاکید AFC است.

آی دی کارت همواره باید همراه و روی سینه اعضای تیم ها باشد و افراد متفرقه اجازه همراهی تیم ها و حضور در اطراف زمین و ورزشگاه را ندارند.

پس از ورود تیم ها به زمین مسابقه، بازیکنان اصلی هر دو تیم باید رو در روی هم بایستند و به مدت 30 ثانیه یکدیگر را تشویق کنند؛ ضمن اینکه دست دادن آن ها به یکدیگر نیز ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین جدید لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

قوانین جدید لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد