مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-14سياسي

دشمن به دنبال مأیوس سازی است/ عدم مشارکت در انتخابات و ایجاد انحراف سیاست دشمن است


رییس سازمان حفاظت اطلاعات ناجا گفت: دلسرد کردن مردم برای عدم مشارکت در انتخابات آتی و ایجاد انحراف در تصمیم مردم جزو سیاست های دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار م در تهران بزرگ اتفاق افتاده است که از همه زحمات و تلاش های شما تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه همه چیز را از جانب خداوند متعال بدانیم، افزود: با ایثار، فداکاری و تلاش کار را جلو ببریم و بدانیم که هر جا توفیقی به دست آمده به واسطه توسل و توکلی است که به پروردگار متعال داشته ایم.

سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه دشمن به دنبال مایوس سازی است که مردم را نسبت به عملکرد نظام دلسرد کند، بیان داشت: دلسرد کردن مردم برای عدم مشارکت در انتخابات آتی و ایجاد انحراف در تصمیم مردم جزو سیاست های دشمن است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه دشمن در اهداف خود در منزوی کردن نظام مقدس ما شکست خورده و مجبور به عقب نشینی شده است، عنوان داشت: نیروی انتظامی نقش بسیار تاثیرگذاری در ایجاد امنیت، آرامش و اعتمادسازی و تقویت رابطه مردم با نظام دارد و حسن عملکرد، رفتار و برخورد خوب و شایسته ما می تواند در تامین نظم و امنیت موثر باشد.

وی افزود: پایه اصلی امنیت کشور مردم گرانقدر هستند هرچه از دست ما بر می آید باید برای خدمت به مردم و ارتقاء رضایت مندی آنان به کار ببندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال مأیوس سازی است/ عدم مشارکت در انتخابات و ایجاد انحراف سیاست دشمن است

دشمن به دنبال مأیوس سازی است/ عدم مشارکت در انتخابات و ایجاد انحراف سیاست دشمن است