مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-14پزشكي

روزانه تست کرونای 250 تا 300 نفر در دزفول مثبت می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، وضعیت کرونای این شهرستان را اضطراری برشمرد و گفت: روزانه نتیجه 250 تا 300 تست کرونا در دزفول مثبت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه بیمارستان بزرگ دزفول بیشتر از ظرفیت پذیرش بیمارستان است و پیش بینی می شود که این روند صعودی آمار ابتلاء در دزفول تا سه هفته دیگر ادامه داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه روزانه تست 250 تا 350 نفر در دزفول مثبت می شود، عنوان کرد: افراد زیادی نیز هستند که با وجود داشتن علائم، تست نمی دهند که با احتساب این افراد می توان گفت روزانه قریب به 600 نفر در دزفول کرونا مثبت می شوند.

قمیشی با انتقاد از بی توجهی گروهی از مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و عادی انگاری در جامعه، گفت: تقریباً همه مردم از شرایط بحرانی اطلاع دارند اما تعجب آور است که چرا همچنان به برگزاری مراسم عزا، عروسی، دورهمی و یا شرکت در این برنامه ها اقدام می کنند و این در حالی است که بر اساس قانون برگزاری هرگونه مراسم تجمعی جرم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به به کارگیری تمام ظرفیت دانشگاه برای درمان بیماران کرونایی، گفت: برای اولین بار در 15 ماه اخیر همه نیروهای مرتبط با رشته پرستاری، آموزش و هیئت های علمی در بیمارستان به کار گرفته شده اند به گونه ای که این افراد علاوه بر انجام کارهای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه تست کرونای 250 تا 300 نفر در دزفول مثبت می شود

روزانه تست کرونای 250 تا 300 نفر در دزفول مثبت می شود