مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-14سياسي

تقویت مدیریت شهری در گرو استفاده از ظرفیت جوانان است


سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری شهرداری یزد با اشاره به نقش برجسته جوانان در تحقق گام اهداف دوم انقلاب اسلامی، گفت: جوانان ایرانی باید با پشتوانه مدیران با سابقه شانه های خود را زیر بار مسئولیت ببرند تا ایران بزرگ را با الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی بسازند.

- حسین ابوطالبی در جریان دیدار با مدیر و سردبیر خبرگزاری فارس در استان یزد با وی، به نقش اصحاب رسانه در توسعه اجتماعی اشاره و اظهار کرد: مدیریت شهری از جمله عناصر توسعه اجتماعی است که به نظر می رسد می تواند با کمک اصحاب رسانه به عنوان هدایتگران افکار عمومی شرایط زندگی شهری را به نفع نیازهای واقعی جامعه تنظیم کند.

وی شهر یزد را میراثی ارزشمند و متعلق به تمام مردم این دیار دانست و افزود: همه اقشار جامعه باید برای توسعه و آبادنی بیش از پیش این شهر میراث جهانی تلاش کنند.

سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری شهرداری یزد در ادامه استفاده از ظرفیت جوانان و نخبه پروری در راستای کادر سازی و تقویت نیروهای متخصص را لازمه تقویت مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: اعتماد به جوانان از جمله شاخص های جوامع توسعه یافته در عصر کنونی است.

چ ابوطالبی با اشاره به نقش برجسته جوانان در تحقق گام اهداف دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: جوانان ایرانی باید با پشتوانه مدیران با سابقه در تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت مدیریت شهری در گرو استفاده از ظرفیت جوانان است

تقویت مدیریت شهری در گرو استفاده از ظرفیت جوانان است