مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-14سياسي

آخرین خبرهای انتخاباتی از خراسان رضوی


رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: در این دوره از انتخابات شوراهای روستاها، بر خلاف شوراهای شهر ما شاهد افزایش استقبال مردم در تعداد ثبت نامی ها هستیم.

- محمدعلی نبی پور ظهر امروز در نشست خبری با موضوع انتخابات که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با توجه به زمان بندی انتخابات، چند فرایند تا به حال تمام شده است.

در انتخابات شوراهای شهر پس از ثبت نام و انجام استعلام از مراجع چهارگانه، رسیدگی به صلاحیت ها توسط هیئت های اجرایی به اتمام رسید.

وی ادامه داد: از 22 فروردین، نتایج بررسی صلاحیت ها به هیئت های نظارت شهرستان ها ارسال شد و این هییت ها هفت روز مهلت دارد تا رسیدگی های لازم را انجام دهد و پس از این مدت نتایج بررسی صلاحیت ها به داوطلبان ابلاغ خواهد شد و این افراد در صورتی که اعتراض داشته باشند، می توانند اعتراض کنند.

رییس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه هیئت های اجرایی 13 درصد از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر در استان را رد صلاحیت کردند، افزود: سه نفر از افراد بر اساس ماده 32، پنج نفر بر اساس ماده 31 و 104نفر بر اساس ماده 30 و 316 نفر هم بر اساس ماده 33، که به شرایط محرومین از از کاندیداتوری اشاره دارد، توسط هیئت های اجرایی رد صلاحیت شده اند و در مجموع سه هزار و 244 نفر هم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرهای انتخاباتی از خراسان رضوی

آخرین خبرهای انتخاباتی از خراسان رضوی