مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-14سياسي

رسید آن ماه مهمانی یزدان...


ماه رمضان، ماه شور و عشق و عرفان، ماه فیض و احسان، ماه قرآن و عترت، ماه تجدید عهد و پیمان با معبود، ماه بخشش گناهان و خط عفو کشیدن بر هر آنچه خطا کرده ایم، - خبرگزاری فارس ـ همدان، بار دیگر ماه رمضان، ماه شور و عشق و عرفان، ماه فیض و احسان، ماه قرآن و عترت، ماه تجدید عهد و پیمان با معبود، ماه بخشش گناهان و خط عفو کشیدن بر هر آنچه خطا کرده ایم، ماه انس و دوستی با خدا و خلق او از راه رسیده است.

ماهی که باید در خود تحولی عظیم ایجاد کنیم، تحولی که از خود بیرون بیاییم و به او برسیم، تحولی که از منیت های درون به آدمیتی که خدا می خواهد برسیم، تحولی که تو را از تمام بی قیدی ها و بی مسوولیتی ها برهاند و دلت را آن قدر زلال کند که درد دیگران درد تو شود.

این ماه، ماهی است که باید با خودمان خیلی خلوت کنیم و در پی گمشده های درونمان باشیم که اگر آنها را پیدا کنیم می توانیم با واژه اشرف مخلوقاتی که برای ما به کار برده برسیم.

حال مهمانان این سفر خدایی بیاییم در این 30 روز برای قایق دل غمزده مان از تمام کاستی ها و بدی ها و غم های دنیا ساحلی امن پیدا کنیم و چه ساحلی بهتر و امن تر از رمضان.

همه ما به مدت 30 روز مهمان سفره پربرکت کسی هستیم که از رگ گردن به ما نزدیک تر است و درون و بیرون ما را خوب می داند؛ پس روراست باشیم و حرف دلمان را در سحر و افطارهای پر از مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسید آن ماه مهمانی یزدان...

رسید آن ماه مهمانی یزدان...