مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-14سياسي

برکات ماه رمضان تنها مختص زندگان نیست/ غل و زنجیر بودن ابلیس در ماه مبارک رمضان


ماه رمضان نه تنها برای انسان های زنده بلکه برای مردگان نیز ماه فیض و فضیلت است، اما کسانی مجاز هستند از نعمات این سفره بهره ببرند که با پروردگار عالمیان ارتباط برقرار کنند.

- خبرگزاری مهر ، گروه دین و آیین: یکی از دعاهایی که به خواندن آن بعد از هر نماز واجب در ماه مبارک رمضان سفارش شده است، دعایی است که با جمله اللهم اشف کل مریض آغاز می شود.

از پیامبر اکرم (ص) روایت شده هر که این دعا را در ماه رمضان بعد از هر نماز واجب بخواند، گناهان او تا روز قیامت آمرزیده شود.

این دعا توسط حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر علم الهدی استاد حوزه علمیه تهران شرح داده شده است و امروز در نخستین روز ماه مبارک رمضان مطالبی درباره جایگاه و اهمیت دعا در این ماه عظیم تقدیم مهمانان ماه ضیافت الهی خواهد شد: رمضان، ماه توجه، تنبه و رسیدن به یک باور روحی و یقین قلبی است طوری که تبلور این یقین و باور باطنی در اعمال و رفتار آدمی آشکار می شود، بر همین اساس در ماه مبارک رمضان توصیه شده انسان اهل دعا و مناجات باشد تا به واسطه دعا خواندن، رحمت پروردگار عالمیان را به خود جلب کند.

در شب و روز ماه مبارک رمضان دعاهای فراوان و متفاوتی وارد شده است و توصیه شده دعاهای ماه مبارک رمضان در بهترین حالات قرائت شود، یکی از بهترین حالات زمانی است که انسان به وظیفه الهی و تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکات ماه رمضان تنها مختص زندگان نیست/ غل و زنجیر بودن ابلیس در ماه مبارک رمضان

برکات ماه رمضان تنها مختص زندگان نیست/ غل و زنجیر بودن ابلیس در ماه مبارک رمضان