مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-14اقتصادي

راه اندازی خانه های خلاق حمایت می شود


معاونت علمی و فناوری اعلام کرد از راه اندازی خانه های خلاق حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، پرویز کرمی گفت: خانه خلاق، همانگونه که از نام آن پیدا است، خانه و پلتفرمی برای استقرار و رشد شتابدهنده های تخصصی حوزه های صنایع فرهنگی، علوم انسانی، فرهنگ و هنر، استارت آپ ها و شرکت های خلاق مرتبط با فناوری های نرم و هویت ساز است.

کرمی با بیان اینکه این خانه ها زنجیره تولید صنایع نرم و فرهنگی را از ایده تا رسیدن به محصول و خدمات حمایت می کند، ادامه داد: این خانه ها با حمایت کامل معاونت علمی و فناوری تأسیس می شود و مانند یک حامی آگاه و حرفه ای، تلاش می کنند تا در شهر و منطقه خود یک زیست بوم اقتصادی خلاق مبتنی بر صنایع نرم و فرهنگی تأسیس کند.

وی بیان کرد: کسب و کارهای دیجیتال و فضای مجازی، بازی، اسباب بازی و سرگرمی، صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی، صنایع دیداری و شنیداری، طراحی، یادگیری، چاپ و نشر، گیاهان دارویی و طب سنتی، هنرهای تجسمی و نمایشی، مد و لباس یا هر رشته مرتبط دیگری، از جمله برخی حوزه های است که شرکت ها، استارت آپ ها و تیم های خلاق، در بستر آنها ایده پردازی می کنند.

حمایت از خانه های خلاق ادامه دار است دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، با تاکید بر توجه به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خانه های خلاق حمایت می شود

راه اندازی خانه های خلاق حمایت می شود