مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-14پزشكي

تغییر عنوان و زبان مجله پژوهش های آسیب شناسی زیستی به انگلیسی


مجله پژوهش های آسیب شناسی زیستی با مجوز رسمی کمیسیون نشریات وزارت بهداشت با عنوان pathobiology research و به زبان انگلیسی چاپ خواهد شد.

- تغییر عنوان و زبان مجله "پژوهش های آسیب شناسی زیستی" به انگلیسی مجله "پژوهش های آسیب شناسی زیستی" با مجوز رسمی کمیسیون نشریات وزارت بهداشت با عنوان pathobiology research و به زبان انگلیسی چاپ خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه پژوهش های آسیب شناسی زیستی یکی از نشریات انتشارات دانشگاه تربیت مدرس است که تحت مسئولیت علمی سردبیر و هیئت تحریریه به صورت فصلنامه منتشر می شود.

این نشریه از آغاز انتشار خود در سال 1377 در تلاش بوده است که آخرین یافته های علمی و پژوهشی را در حوزه آسیب شناسی زیستی با تاکید بر علوم پایه پزشکی، ارتقاء سطح کیفی تحقیقات علوم پزشکی، تلاش برای رفع نیازهای علمی و پژوهشی کشور و معرفی توانمندی های علمی کشور منتشر کند.

این فصلنامه در راستای تحقق اهداف خویش پذیرای مقالات دانش پژوهان و محققان به صورت مقاله های پژوهشی (research article)، مروری(review article) و کوتاه (short communication) است و از تمامی اساتید دانشگاه، پژوهشگران، دانشمندان و دانشجویان دعوت می کند تا مقالات خود را برای انتشار در این مجله ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر عنوان و زبان مجله پژوهش های آسیب شناسی زیستی به انگلیسی

تغییر عنوان و زبان مجله پژوهش های آسیب شناسی زیستی به انگلیسی