مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-14سياسي

دشمن درصدد القا ناکارآمدی نظام در بین جوانان است


معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه دشمن درصدد القای ناکارآمدی جمهوری اسلامی در بین جوانان است، گفت: دشمن در تلاش است خدمات نظام را با سیاه نمایی، - وارونه جلوه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد برادران ظهر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان جاجرم که در فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: نظام علی رغم مسائل و مشکلات بسیار که دشمنان این انقلاب ایجاد کرده اند در حوزه های مختلف دستاوردهای بزرگی داشته است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه امروز نظام با تمام اقتدار در صحنه های بین المللی حضور دارد، تصریح کرد: در طول این 42 سال دشمنان انقلاب نگاه و دیدگاه براندازانه به این نظام داشتند ولی امروز نظام مقتدرتر در صحنه های بین المللی حضور یافته و به عنوان یک مدل و الگو در دنیا مطرح شده و نقش تعیین کننده دارد.

وی خدمات نظام در حوزه داخلی، زیربنایی و زیرساختی را مطلوب دانست و افزود: در خراسان شمالی روستای بالای 20 خانوار فاقد گاز نداریم و یا در حوزه های بهداشت و درمان و آموزش و پرورش هم اقدامات چشمگیری انجام شده است.

برادران با بیان اینکه دشمن درصدد القای ناکارآمدی جمهوری اسلامی در بین جوانان است، گفت: دشمن در تلاش است تمام این ظرفیت ها را با سیاه نمایی وارونه جلوه دهد و این در حالیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن درصدد القا ناکارآمدی نظام در بین جوانان است

دشمن درصدد القا ناکارآمدی نظام در بین جوانان است