مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-14سياسي

پژوهشگاه ها برای جذب پژوهشگر پسادکتری آماده می شوند


در نامه ای از معاون آموزشی وزارت علوم درخواست شده پذیرش دانشجو مانند سال قبل ادامه داشته باشد تا پژوهشگاه ها برای جذب پژوهشگر پسادکتری به جای دانشجو آماده شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، غلامحسین رحیمی با ابراز خرسندی از ارائه طرح جهش تولید دانش بنیان در مجلس شورای اسلامی که در یکی از بندهای آن بر ایجاد سازمان سرمایه گذاری در دانشگاه ها تاکید شده است، اظهار داشت: جای خوشوقتی است که خارج از وزارت علوم در مجلس شورای اسلامی نیز تا این حد به اهمیت سرمایه گذاری و تجاری سازی در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی توجه می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این طرح هنوز در مجلس به تصویب نهایی نرسیده، می توان با ایجاد دفتر تجاری سازی و سرمایه گذاری در دانشگاه ها و پژوهشگاه ها، مقدمات ایجاد سازمان مربوطه را فراهم کرد.

وجود چنین سازمانی در هر پژوهشگاه که پس از دریافت نمونه اولیه از محققان با جذب سرمایه گذار یا ایجاد شرکت دانش بنیان زمینه تولید محصول یا ارائه خدمتی جدید را فراهم کند برای آینده پژوهشگاه های ما کاملاً ضروری است.

رحیمی با بیان اینکه در سال 1399 گام های موثری در مسیر توسعه فناوری توسط پژوهشگاه ها برداشته شد، افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، یکی از اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاه ها برای جذب پژوهشگر پسادکتری آماده می شوند

پژوهشگاه ها برای جذب پژوهشگر پسادکتری آماده می شوند